|Zapomniane| | |Na chodzie| | |Zloty| | |Repliki | | |Ukraińskie bryki | | |Moje autka|



 

Warszawka by Krzycho

>> moja Warszawka

>> moje Maluchy

>> moja Syrenka

>> mój Trabant

>> moja Dacia

>> moja Łada

>> mój 125 MILICJA

>> mój Vw Golf II

>> moje Cinquecent-a

>> projekt T3 Custom

>> moje inne autka

>> strona główna

 
>> ocalić od zapomnienia
>> maszyny "na chodzie"
>> zabytki na zlotach
>> auta epoki PRL-u
>> repliki aut zabytkowych
>> ukraińskie bryki
 

________________



 




- Mercedes-Benz S-klasa S500L 5.0 Long -




mercedes_S_500_L_by_krzycho




S-Klasa w pełnym tego słowa znaczeniu. Model S500L z 5-litowym silnikiem V8 o mocy 306KM, może i nie jest stylistycznie oszałamiający, aczkolwiek ta flagowa limuzyna Mercedesa potrafi się podobać. Ciekawym oraz komfortowym rozwiązaniem jest niszowe hydrauliczne zawieszenie - system Active Body Control, które samo przestawia zawieszenie stosownie do warunków jazdy. Dodatkowo ta hydraulika pozwala nam na opuszczanie i podnoszenie auta w kilku pozycjach. To sterowanie odbywa się za pomocą przycisku, który umożliwia regulację prześwitu auta - tu na zdjęciach eSka odpoczywa leżąc na murawie :-) Ten "olejowy" system jest na szczęście dużo mniej awaryjny w porównaniu z pneumatycznym systemem Air-Matic.


 

Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho






W modelu W220 fenomenem jest jak najbardziej stylowe i "wypasione" WNĘTRZE... Wystarczy otworzyć drzwi, aby od razu bez apelacyjnie mieć odczucie, że ma się kontakt z samochodem najwyższej generacji - samochodem klasy S. Pomijając pełną elektrykę foteli, podgrzewane i wentylowane wszystkie siedzenia, masarze w przednich fotelach, 4-strefowy klimatronik, nagłośnienie BOSE ze zmieniarką, DVD oraz dwoma monitorami; ciekawą opcją jest elektryczna regulacja pochyłu i przesuwania tylnych dzielonych siedzeń kanapy, a także możliwość pełnego sterowania z tylnej kanapy przednim prawym fotelem... Tył to istne "miejsce dla prezesa" ;-) Jedynie może tylko ten telefon na pokładzie S-klasy jest niestety nieco archaiczny.


 

Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho
Mercedes_S_500_L_by_krzycho




 

/ Copyright © 2020 - KRZYCHO P. DESIGN / tel. 888920739 e-mail: krzychofifi@wp.pl /